آزمایشگاه GIS&GIT

مهندسی فناوری اطلاعات مکانی|مهندسی نقشه برداری|GIS|GEOMATICS|GIT
آزمایشگاه  GIS&GIT

فعالیت های این سایت در زمینه فناوری اطلاعات مکانی و مهندسی نقشه برداری می باشد.ا

جهت تماس از طریق ای دی زیر اقدام نمایید.
telegram:@fazel_shahcheragh
تلفن تماس جهت مشاوره:09124320328
برنامه نویسی و اسکریپت نویسی GIS
آموزش و رفع اشکال ARCPY
طراحی وتوسعه اپلیکیشن های موبایل
طراحی و توسعه برنامه های دسکتاپ جی ای اس

سید فاضل شاه چراغ
مدرس دانشگاه
طراح و مجری پروژه های GIS



























آزمایشگاه GIS&GIT

مهندسی فناوری اطلاعات مکانی|مهندسی نقشه برداری|GIS|GEOMATICS|GIT





کیوب‌ستورمر2

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ

روبات کیوب‌ستورمر2 با استفاده از یک گوشی همراه هوشمند و چهار بازوی روباتی اسباب‌بازی لِگو، مکعب روبیک را در 5.35 ثانیه حل کرد و رکورد انسانی این بازی را 0.31 ثانیه بهبود بخشید.

قهرمانان انسانی برای حل مکعب روبیک ابتدا آن را بررسی و سپس راه‌‌حل را پیدا می‌کنند، درحالی‌که این روبات راه‌حل را در حین اجرای آن پیدا می‌کند. 
مایک دابسون و دیوید گیلدی این روبات را طراحی و برای ساخت آن از گوشی سامسونگ گلکسی2، نرم‌افزار نوشته‌شده در محیط آندروید و بازوهای روباتی کیت روبات لگو استفاده کرده‌اند.
دوربین گوشی همراه تصاویر مکعب روبیک را می‌گیرد و نرم‌افزار نوشته‌شده روش حل آن را مرحله به مرحله پیدا می‌کند. پردازنده دوهسته‌ای این گوشی که در هر لحظه می‌تواند دو محاسبه انجام دهد، به افزایش سرعت حل این مکعب روبیک کمک می‌کند. نرم‌افزار، دستورهای حرکتی را از طریق بلوتوث به کنترل‌کننده بازوهای روباتی ارسال می‌کند و مکعب به زودی حل می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
ADMIN

نظرات  (۱)

سلوم :) وبتون عالیه :) اگه میشه به وب منم سر بزنین :) اینم ادرسش :)
nofaz.blog.ir
اگه دوسداشتین منو با اسم عشق و ادرس بالا لینک کنین :)
موچکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی